LADATTAVAT OPPAAT JA MUUT MATERIAALIT
Lataa maksuttomia oppaita ja muita materiaaleja
Yrityksen kasvu on monen eri osa-alueen summa. Tältä sivulta löydät Heimon oppaat ja muut materiaalit, joissa jaamme vinkkejä ja työkaluja esimerkiksi myyntiin, markkinointiin ja rekryyn – vieläpä maksutta!
Lataa materiaalit itsellesi heti tuosta alta.

Kehitä videomainontaasi somessa -webinaarisarja
Sarja tarjoaa ajatuksia ja ideoita siihen, miten yhdistät tehokkaan ja kustannustehokkaan somemainonnan ja videot toimivaksi kokonaisuudeksi. Sarja poistaa mainonnan aloittamisen esteitä vastaamalla yleisiin kysymyksiin, auttaa alkuun, antaa konkreettista käytäntöön vietävää, ja tarjoaa uutta kokeneemmallekin mainostajalle. Sarjan sisältö on rakennettu tukemaan erityisesti B2B-asiantuntijayritysten tarpeita.
Sarja sisältää kolme jaksoa:
1. Somemainonta videoilla
2. Somemainonta rekrymarkkinoinnissa & työnantaja- brändäyksessä
3. Somemainonta myynnissä

40+1 kysymystä referenssiasiakkaalle -opas
Olemme toteuttaneet asiakkaillemme kymmeniä asiakasreferenssivideota, joten uskallamme hyvällä omallatunnolla kehaista, että meiltä löytyy melkoisesti ammattitaitoa siihen, miten referenssiasiakkaastasi saadaan paras esiin ja viesti selkeästi kuuluviin.
Oppaasta löydät referenssiasiakkaille esitettäväksi 40+1 kysymystä, joiden avulla rakennat vähäsen vaikuttavamman asiakastarinan. Olemme käyttäneet näitä samoja kysymyksiä itse menestyksellä!

30+3 kysymystä työntekijätarinaan -opas
Referenssikysymysoppaasta tuli pienoinen menestys, joten ajattelimme laittaa jakoon kysymyspatteriston myös rekrymarkkinointia ja eritoten työntekijätarinoita varten!
Asiakkaillemme toteuttamissamme rekrytointivideoissa pääosassa ovat lähes aina yrityksen työntekijät ja heidän kokemuksensa. Tästä oppaasta löydät ideoita siihen, miten saat enemmän irti työntekijätarinoistasi, oli toteutusformaatti sitten video, teksti tai vaikka podcast.

Löydä todellinen työnantajabrändisi -opas
Oppaan vinkeillä varmistat, että ydinviesti, jota työnantajabrändilläsi välität on todellakin aito ja uskottava. Tällöin se toimii parhaiten myös rekrytoinnin, markkinoinnin ja sitä kautta myös kasvun työkaluna.
Oppaaseen olemme kasanneet konkreettisia toimintaehdotuksia ja näkökulmia, joilla varmistat, että viesti jota tavoitelluille työntekijöille halutaan välittää, pitää todella paikkansa ja täten toimii myös parhaiten.