Heimo Films

Heimonuotiolla: Liekkeihin leimahtanutta myyntityötä ja asiakastutkimuksesta etua irti

Heimonuotiolla: Liekkeihin leimahtanutta myyntityötä ja asiakastutkimuksesta etua irti

Maaliskuu toi tullessaan jo keväistä tunnelmaa, ja talvi alkaa vähitellen väistyä. Kevätaurinko ja sen tuoma energia on näkynyt myös Heimo-toimiston isoista ikkunoista, ja ajoittain meininki on eskaloitunut aavistuksen levottomaksi. 😅

Pääasiassa virtapiikki saatiin kuitenkin kohdennettua oikeisiin asioihin, ja hieman nihkeästi alkuvuodesta rullannut myynti sai uutta kipinää, ja roihahtikin oikein todenteolla. Uusia tuotantoja saatiin sovittua euromääräisesti enemmän, kuin tammi- ja helmikuussa yhteensä, ja vielä loppumetreillä itseasiassa varmistui, että maaliskuu oli Heimon historian paras myyntikuukausi!

Tuotantoparvella hommat etenivät hyvällä sykkeellä

Piristynyt kaupankäynti näkyi tietysti myös tuotantopuolella. Kuvauspäiviä oli maaliskuussa yhteensä 16, ja myös reissukilometrejä kertyi melko paljon, erityisesti pääkaupunkiseudulle ja Keski-Suomeen. Heimobiili liikahtaa, ja William pääsi yöpymäänkin pari yötä pääkaupunkiseudulla kuvausputken välissä!

Kuvauspuolelle saatiin loppukuuksi myös vahvistuksia, kun Racce ennätti opintojen välissä käydä pari viikkoa painamassa hommia, ja oli iso apu varsinkin kuvauskentällä. Tsekkaa tästä videomuodossa, miten Raccen kevät ja opparitalkoot ovat edenneet!

Asiakaskokemus kehitystyön keskiössä

Muiden hommien lomassa otettiin myös aikaa oman toiminnan tutkailemiselle, tästä iso kiitos kuuluu ”Buustiukko” Ykä Koskiselle, joka toteutti kattavan asiakashaastatteluiden ympärille rakennetun tutkimuksen (Kiitos myös kyselyyn vastanneille asiakkaillemme, kommenttinne olivat kullanarvoisia!) ja meidän Sampolle, joka rakensi heimolaisille sarjan workshopeja tutkimuksen tulosten pohjalta.

Vaikka pääosin asiakastyytyväisyys ja -kokemus olivat hyvällä tasolla, löytyi myös selkeitä kehityskohtia, joihin voidaan heti tarttua, jotta Sytyttävä videotuotanto välittyisi entistäkin paremmin kaikissa palvelupolkumme vaiheissa jokaiselle asiakkaalle.

Heimolla varaudutaan myös kuplivan lämpimään ja hienoon kesään, jonka johdosta Heimo Bisse koki uudistuksen. Narvan Kyläpanimon kanssa kehiteltiin uniikki resepti, jolla uudesta bissestä saatiin herkullisen metsäinen, marjaisa ja raikas kesän ykkösherkku. Myös Heimo Bisselle tehtiin tietty eeppinen release-video, jonka löydät tästä.

Heimon kevät jatkuu näillä askelmerkeillä vilkkaana, mutta edelleen lisää tuotantoja mahtuu kevään ja kesän kuvauskalenteriin. Ota yhteyttä siis Heimon myyntityyppeihin, jos liiketoimintasi boostaaminen Sytyttävällä videotuotannolla on ajankohtaista nyt tai lähitulevaisuudessa!

Tällä viikolla lähetetään myös Heimon ensimmäinen uutiskirje, jossa jaossa on vinkkejä, knoppeja ja uusimpia tuulia videomarkkinoinnin maailmasta. Jos tällainen kiinnostaa, otahan kirje tilaukseen tuosta alta: