Skip to content Skip to footer

Blogi

Leirinuotiolla – kuulumiset maaliskuulta 2020
Voihan korona, voisi maaliskuun tiivistää. Blogissa avaamme tuttuun avoimeen tapaan menneen kuukauden kuulumisia, jotka täyttyvät isoilta osin maailmalla jylläävästä koronavirusepidemiasta ja sen vaikutuksista yritykseemme ja markkinaan. Maaliskuu lähti…
Loikka työnantajakuvasta työnantajabrändin viestintään
Yrittäjä näkyy työnantajana, halusi se tai ei. Termi työnantajabrändi on ollut suosittu keskustelunaihe esimerkiksi LinkedInissä ja blogeissa, mutta mitä se tarkoittaa, ja miten siitä viestitään? Työnantajabrändin viestintä videon…
Heimossa työt jatkuvat käsidesin voimalla.
Satsaus markkinointiin kriisiaikana on merkittävä investointi tulevaan
Suomalaiset yritykset ovat olleet kautta aikain hieman hitaasti lämpiäviä markkinoinnille. Sen arvoa ei ole nähty, osittain sen vaikeasti mitattavuuden vuoksi. Markkinointibudjetti on harmittavan usein myös ensimmäinen, josta leikataan,…
Leirinuotiolla – kuulumiset helmikuulta 2020
Mennäkseen eteenpäin, pitää välillä pysähtyä katsomaan myös sillä tavalla sopivasti taaksepäin. Me päätimme, että hyvä keino tähän on blogimme, jossa voimme samalla kertoa kuluneen kuukauden kuulumisiamme myös teille,…
PÄÄLLIKÖIDEN MATKASSA #1 – Rukan Pipolätkä
Heimo Films avaa jatkossa vauhdikkaan yrittäjäarjen kuulumisia Vlogin muodossa! Näissä videoissa ei kannata odottaa kuvauksellisia hienouksia, ja tämäkin pätkä on kuvattu droneklippejä lukuunottamatta rennosti kännykkäkameroilla,…
Youtube on maailman suosituin videoalusta. Videoita kulutetaan yhä enemmän mobiililaitteilla.
Videotuotannon 7 seikkaa, jotka mullistavat maailman vuoteen 2030 mennessä
Videotuotanto 2030-luvulla, oli aihe, jota Heimon kehityspäällikkö ja strategi Jyri käsitteli viime vuoden lopulla. Hän rakensi skenaariotyöskentelyn keinoin erilaisia vaihtoehtoja sille, miten videoiden kuluttaminen, käyttö…
Miten videon hinta määräytyy?
Videon hinta ja se, miten se rakentuu, ovat kysymyksiä, joihin on tarpeen vastata päivittäin videoita tekevässä yrityksessä työskennellessä. Videotuotantoala on palveluala, jossa asiakas maksaa tuottajan…
Videotuotanto ja sen mittaaminen
Videomarkkinoinnin monet mittarit
Videomarkkinoinnin onnistumista voidaan mitata useammilla erilaisilla keinoilla. Usein haasteena on, että markkinoija jää liian helposti tuijottelemaan pelkästään katsojamääriä, jotka eivät kerro loppujen lopuksi paljoa esimerkiksi…
Videotuotanto tarjoaa mahdollisuuksia. Heimo Films Tampere
Mobiili on tullut jäädäkseen – näin vastaat videolla monien alustojen haasteisiin
Mobiililaitteet ovat mullistaneet ja räjäyttäneet sosiaalisen median käytön: se ei ole uutinen enää kenellekään. Somekanavia selataan puhelimella jatkuvasti enemmän. Kaikkien someen sisältöä tuottavien tahojen on pystyttävä vastaamaan myös…