Skip to content Skip to footer

Blogi

Videotuotanto ja sen mittaaminen
Videomarkkinoinnin monet mittarit
Videomarkkinoinnin onnistumista voidaan mitata useammilla erilaisilla keinoilla. Usein haasteena on, että markkinoija jää liian helposti tuijottelemaan pelkästään katsojamääriä, jotka eivät kerro loppujen lopuksi paljoa esimerkiksi…
Videotuotanto tarjoaa mahdollisuuksia. Heimo Films Tampere
Mobiili on tullut jäädäkseen – näin vastaat videolla monien alustojen haasteisiin
Mobiililaitteet ovat mullistaneet ja räjäyttäneet sosiaalisen median käytön: se ei ole uutinen enää kenellekään. Somekanavia selataan puhelimella jatkuvasti enemmän. Kaikkien someen sisältöä tuottavien tahojen on pystyttävä vastaamaan myös…
Videotuotantoa rakkaudella, ryhmäkuva
Heimon syksyn yhteenveto ja lähitulevaisuuden kuulumiset
Vuosi 2019 ja samalla 2010-luku lähestyvät vääjäämättä loppuaan, joten onkin aika hieman summata Heimo Filmsin jännittävää ensimmäistä syksyä blogin muodossa, sekä avata hieman, mitä Heimon…
Työnantajabrändin viestintä takaa aseman kilpailussa työntekijöistä
2020-luvulla kilpailu huippuammattilaisista kiihtyy monilla, erityisesti teollisuuden ja teknologian aloilla. Työpaikat joutuvat kilpailemaan paljon muillakin tekijöillä, kuin palkkanauhan suuruudella. Työnantajien tarjoamat edut ja hyödyt ovatkin…
Markkinoitko jo videoilla? Jos et, aloita nyt!
Videot ovat tehokas tapa viestiä – niiden tehokkuus perustuu visuaalisen sisällön huomattavasti helpompaan prosessointiin. Katsojan huomio saadaan kiinnitettyä paremmin ja liikkuva kuvaa on mielekkäämpää seurata.…
VIDEOKUVAAJAT.FI – YHTEISÖLLISEMPÄÄ VIDEOTUOTANTOA
Heimon tämän viikon blogissa kehityspäällikkömme Jyri esittelee yhtä tämän hetken isoimmista projekteistaan: videokuvaajat.fi-alustaa. Alustan ideana on yhdistää videopalveluja tarvitsevat tahot ja pienemmän, niitä tarjoavat toimijat.…
VIDEOT OSANA YRITYKSEN MYYNTIPROSESSIA VUONNA 2020
Yritys voi hyödyntää videoita sen markkinoinnissa, myynnissä, rekrytoinnissa, viestinnässä ja oikeastaan ihan kaikessa, jossa halutaan tehokkaalla ja toimivalla tavalla välittää tietoa, tunteita tai mielikuvia. Onkin…
BRÄNDÄYKSEN TRENDIT 2020-LUVULLA
Toisessa blogitekstissämme Heimon markkinointipäällikkö Jesse kertoo havaintojaan pian koittavasta 2020-luvusta ja erityisesti brändäyksen trendeistä, joiden on ennustettu nousevan pinnalle lähivuosina. Jesse tutki aihetta osana opinnäytetyötään.…
ASIAKASARVOA SISÄLTÖSTRATEGIAN KEINOIN
Heimo Films tahtoo tarjota hyödyllistä ja kiinnostavaa sisältöä bloginsa kautta. Blogipelin avaa asiakkuuspäällikkömme Eetu, joka on perehtynyt siihen, miten asiakkaalle luotu arvo saadaan huomioitua osana sisältöstrategiaa.…