Skip to content Skip to footer

Blogi

Työnantajabrändin viestintä takaa aseman kilpailussa työntekijöistä
2020-luvulla kilpailu huippuammattilaisista kiihtyy monilla, erityisesti teollisuuden ja teknologian aloilla. Työpaikat joutuvat kilpailemaan paljon muillakin tekijöillä, kuin palkkanauhan suuruudella. Työnantajien tarjoamat edut ja hyödyt ovatkin…
Markkinoitko jo videoilla? Jos et, aloita nyt!
Videot ovat tehokas tapa viestiä – niiden tehokkuus perustuu visuaalisen sisällön huomattavasti helpompaan prosessointiin. Katsojan huomio saadaan kiinnitettyä paremmin ja liikkuva kuvaa on mielekkäämpää seurata.…
VIDEOKUVAAJAT.FI – YHTEISÖLLISEMPÄÄ VIDEOTUOTANTOA
Heimon tämän viikon blogissa kehityspäällikkömme Jyri esittelee yhtä tämän hetken isoimmista projekteistaan: videokuvaajat.fi-alustaa. Alustan ideana on yhdistää videopalveluja tarvitsevat tahot ja pienemmän, niitä tarjoavat toimijat.…
VIDEOT OSANA YRITYKSEN MYYNTIPROSESSIA VUONNA 2020
Yritys voi hyödyntää videoita sen markkinoinnissa, myynnissä, rekrytoinnissa, viestinnässä ja oikeastaan ihan kaikessa, jossa halutaan tehokkaalla ja toimivalla tavalla välittää tietoa, tunteita tai mielikuvia. Onkin…
BRÄNDÄYKSEN TRENDIT 2020-LUVULLA
Toisessa blogitekstissämme Heimon markkinointipäällikkö Jesse kertoo havaintojaan pian koittavasta 2020-luvusta ja erityisesti brändäyksen trendeistä, joiden on ennustettu nousevan pinnalle lähivuosina. Jesse tutki aihetta osana opinnäytetyötään.…
ASIAKASARVOA SISÄLTÖSTRATEGIAN KEINOIN
Heimo Films tahtoo tarjota hyödyllistä ja kiinnostavaa sisältöä bloginsa kautta. Blogipelin avaa asiakkuuspäällikkömme Eetu, joka on perehtynyt siihen, miten asiakkaalle luotu arvo saadaan huomioitua osana sisältöstrategiaa.…