Skip to content Skip to footer

Blogi

Heimonuotiolla – Ahdistus
Tämänkertaisella Heimonuotiolla päästään teemaan, joka on varmasti koskettanut viime aikoina meitä montaa, eri syistä. Heimopäällikkö Jani avaa tuttuun rehelliseen tyyliin sitä, miten ahdistus häneen vaikutti…
Yhteistyö on poikkeusajan suurin voima – Heimo Films X Helena Riihitupa Oy
Kuten aikaisemmassa blogissa jo lyhyesti avasimme, aloitti Heimo tänä keväänä yhteistyön Helena Riihitupa Oy:n kanssa. Helena Riihitupa Oy välittää henkilökuntaa, promoottoreita sekä esiintyjiä kaikenkokoisiin tapahtumiin.…
Leirinuotiolla huhtikuu 2020 – Posin kautta ja glada vappen! + Heimonuotiolla-vlogi
Huhtikuu vetelee viimeisiään, ja pian onkin aika vetäytyä ajan hengen mukaisesti koteihin vapun viettoon! Heimolle huhtikuu oli ensimmäinen kokonainen kuukausi etätöiden parissa, ja siihen mahtuikin…
Heimonuotiolla – Jäätiin tavoitteesta yli 40 K€
Heimonuotiolla-vlogisarjan uudessa osassa Heimopäällikkö Jani kertoo, kuinka tavoitteista jääminen vaikutti motivaatioon ja miten asiaan on sittemmin reagoitu. Tsekkaa avointa pohdintaa alta!
Heimonuotiolla – Miksi yrittäjyys?
Heimonuotiolla-vlogin toisessa osassa Heimopäällikkö avaa, miksi on valinnut yrittäjän taipaleen, vaikka helpommallakin olisi varmasti päässyt.
Heimonuotiolla – Intro
Heimonuotiolla on Heimopäällikkömme Janin uusi vlogisarja, jossa avataan yrittäjyyden herättämiä tuntemuksia tyylillemme uskollisesti avoimen rehellisesti. Ensimmäisellä Heimonuotiolla Heimopäällikkömme Jani kertoo syyn sille, miksi alkoi taas…
Leirinuotiolla – kuulumiset maaliskuulta 2020
Voihan korona, voisi maaliskuun tiivistää. Blogissa avaamme tuttuun avoimeen tapaan menneen kuukauden kuulumisia, jotka täyttyvät isoilta osin maailmalla jylläävästä koronavirusepidemiasta ja sen vaikutuksista yritykseemme ja markkinaan. Maaliskuu lähti…
Jälkituotanto kokoaa klipit ehyeksi kokonaisuudeksi.
Loikka työnantajakuvasta työnantajabrändin viestintään
Yrittäjä näkyy työnantajana, halusi se tai ei. Termi työnantajabrändi on ollut suosittu keskustelunaihe esimerkiksi LinkedInissä ja blogeissa, mutta mitä se tarkoittaa, ja miten siitä viestitään? Työnantajabrändin viestintä videon…
Heimossa työt jatkuvat käsidesin voimalla.
Satsaus markkinointiin kriisiaikana on merkittävä investointi tulevaan
Suomalaiset yritykset ovat olleet kautta aikain hieman hitaasti lämpiäviä markkinoinnille. Sen arvoa ei ole nähty, osittain sen vaikeasti mitattavuuden vuoksi. Markkinointibudjetti on harmittavan usein myös ensimmäinen, josta leikataan,…