Videomarkkinointia kanssamme tehneet asiakkaat
Tutustu työnäytteisiimme
VIDEOMARKKINOINTI KASVUSI AVAINPELAAJANA
Videomarkkinointi on oikein tehtynä yksi voimakkaimmista markkinoinnin keinoista, tavoittelit sitten uusia asiakkaita, vahvistuksia henkilöstöösi tai tunnettuutta brändillesi. Yksin laadukas video ei riitä, vaan se pitää myös jakaa oikein, jotta markkinoinnillinen hyöty saadaan siitä irti.
Tältä sivulta löydät asiakkaidemme kokemuksia yhteistyöstä Heimo Filmsin kanssa, sekä myös työnäytteitä toteuttamistamme projekteista, esimerkiksi ostopäätöksen tueksi.
Heimo Filmsin toiminta ja kyky auttaa asiakkaita liiketoiminnan haasteissa perustuu vahvaan tuotteistukseen. Referenssiosiossa esittelyssä on muutamia kärkituotteitamme.
KOKEMUKSIA HEIMOSTA:
CASE: TOYOTA TAMMER-AUTO
Myyntiboosti
Toyota Tammer-Auto on luottanut Heimoon videotuotantojen osalta jo pidemmän aikaa. GR Yaris -tykille tehtiin hieman normaalista poikkeava Myyntiboosti-esittelyvideo, kun ratin taakse hyppäsi ralliässä Jari-Matti Latvala ja pelkääjän paikalle saatiin Tapparan (silloin vielä tulevia) Suomen mestareita!
Asiakas
Toyota Tammer-Auto
Projekti
Myyntiboosti
Vuosi
2022
CASE: EKO EKO X VIHREÄ VUOHI
Refeboosti+
Refeboosti, eli asiakasreferenssivideo on Heimon ehdoton lippulaivatuote, koska se on erittäin monipuolinen työkalu myyntiin ja markkinointiin.
Vihreisiin siisteystuotteisiin erikoistunut siakkaamme Eko Eko luottaa vahvasti referenssien voimaan, ja tilasi kerralla sarjan asiakastarinavideoita, joissa valokeilaan pääsivät tyytyväiset asiakkaat.
Eko Eko sai videoiden avulla hienoja tuloksia, verkkokaupassa tuotteita myytiin loppuun huimassa ajassa, ja Heimo sai yhden tyytyväisen asiakkaan lisää!
Asiakas
Eko Eko Solutions Oy
Projekti
Refeboosti+
Vuosi
2021-2022
CASE: GRUNDIUM
Rekryboosti
Tärkein yksittäinen tekijä yrityksen kasvulle ovat ihmiset. Kun kasvua tehdään voimakkaasti, on paitsi tärkeää saada riittävästi uutta väkeä taloon, myös saada juuri oikeat ihmiset taloon.
Grundium tuotti kanssamme erilliset rekrytointifilmit sekä toimiston että tuotannon puolelle. Molemmissa videoissa tähtenä olivat yrityksen omat kasvun mahdollistajat, työntekijät.
Asiakas
Grundium
Projekti
Rekryboosti
Vuosi
2022
CASE: GALLANT
Työnantajabrändifilmi
Työnantajabrändin suunnitelmallinen ja aktiivinen viestiminen laskee rekrytointikustannuksia ja pitää yrityksen potentiaalisten työnhakijoiden top-of-mindissä.
Gallantilla tarve rekrytoinneille on käytännössä jatkuva, ja erityisesti tällaisille yrityksille isomman tuotannon vaativa työnantajabrändifilmi on oiva investointi.
Työnantajabrändifilmi esittelee yritystä työnantajana rekryvideota laajemmin, tuo esiin sen arvomaailmaa ja työpaikkakulttuuria ja pyrkii jäämään mieleen vetoamalla myös katsojan tunnepuoleen.
Asiakas
Gallant
Projekti
Työnantajabrändifilmi
Vuosi
2021
CASE: Suomen Diesel Voima
Yritysfilmi
Suomen Diesel Voima on tahtonut tehdä hommat näyttävästi, ja hyväksi työkaluksi tähän on löydetty silkkaa asennetta tihkuvat videotuotannot.
Yritysfilmissä käydään läpi napakasti käytännössä koko yrityksen toiminta, tapa tehdä ja se, missä Diesel Voima voi asiakastaan auttaa.
Kuva kertoo enemmän, kuin tuhat sanaa. Montako video kertoo?
Asiakas
Suomen Diesel Voima
Projekti
Yritysfilmi
Vuosi
2022