Videomarkkinointi kasvun moottorina – Tee tulosta videoilla! – Heimo Films

Heimo Films

Videomarkkinointi tukee asiakkaidemme kasvua

Tutustu työnäytteisiimme & asiakkaidemme kokemuksiin Heimosta

VIDEOMARKKINOINTI KASVUSI SYTYTYSPALANA

Videomarkkinointi on oikein tehtynä yksi vaikuttavimmista markkinoinnin keinoista, tavoittelit sitten uusia asiakkaita, täsmävahvistuksia henkilöstöösi tai brändisi tunnettuuden kasvattamista. Yksin laadukas video ei riitä, vaan se pitää myös jaella ja hyödyntää oikein, jotta markkinoinnillinen hyöty saadaan siitä irti.

Tältä sivulta löydät työnäytteitä toteuttamistamme projekteista, vaikkapa inspiraatioksi omalle videomarkkinoinnillesi, sekä tyytyväisten asiakkaidemme kokemuksia yhteistyöstä Heimo Filmsin kanssa.

Heimo Filmsin helpon ja sujuvan palvelun edellytys ovat valmiit videotuotantokokonaisuudet. Myös referenssiosiossa esitellyt pätkät ovat luonnollisesti esimerkkejä siitä, mitä eri tuotteistuksilla voidaan saada aikaan!

Yritysvideot asenteella, Heimo Films

CASE-ESIMERKKEJÄ TOTEUTUKSISTA

CASE: FABRICAI x RANTALAINEN
Refeboosti+

Refeboosti, eli asiakasreferenssivideo on Heimon ehdoton lippulaivatuote, koska se on erittäin monipuolinen työkalu myyntiin ja markkinointiin.

FabricAI tarjoaa markkinoiden johtavaa, tekoälyyn perustuvaa ostolaskujen käsittelyn automaatiota. Yrityksen asiakkaisiin kuuluu Rantalainen, joka käyttää ohjelmistoa menestyksekkäästi päivittäisessä arjessa.

Menestyksekkäästä yhteistyöstä haluttiin toteuttaa videoreferenssi, ja Heimo valikoitui luonnollisesti kumppaniksi toteutukseen. FabricAI oli erityisen tyytyväinen Heimon tekemisen meininkii ja ammattimaiseen tekemiseen tärkeän asiakkaansa kanssa kuvatessa.

Tilaa Refeboosti+ 3 100 € (alv. 0%) →
Pyydä tarjous →
CASE: GRUNDIUM
Rekryboosti

Tärkein yksittäinen tekijä yrityksen kasvulle ovat ihmiset. Kun kasvua haetaan aggressiivisesti, on paitsi tärkeää saada riittävästi uutta väkeä taloon, myös saada juuri oikeat ihmiset taloon.

Grundium tuotti kanssamme erilliset rekrytointifilmit sekä toimiston että tuotannon puolelle. Molemmissa videoissa tähtenä olivat yrityksen omat kasvun mahdollistajat, työntekijät.

Rekryboostien ympärille on helppoa rakentaa esimerkiksi kokonainen videomarkkinointi-kampanja. 

Tilaa Rekryboosti+ 2 700 € (alv. 0%) →
Pyydä tarjous →
CASE: FINNPARK
Työnantajabrändifilmi

Työnantajabrändin suunnitelmallinen ja aktiivinen viestintä laskee rekrytointikustannuksia ja pitää yrityksen potentiaalisten työnhakijoiden top-of-mindissä. Videomarkkinointi on tähän mitä tehokkain taktinen toimenpide.

Finnparkin kanssa olemme päässeet työskentelemään jo lukuisissa videoprojekteissa. Toimivampia kaupunkeja älykkäillä pysäköintiratkaisuilla rakentava Finnpark etsii joukkoonsa jatkuvasti uusia osaajia, joten työnantajabrändifilmille nähtiin heti selkeää lisäarvoa. 

Työnantajabrändifilmi esittelee yrityksen missiota innostavalla ja konkreettisella tavalla, ja samalla kertoo yrityksestä työnantajana monikanavaisesti..

Tilaa Työnantajabrändifilmi 6 500 € (alv. 0%) →
Pyydä tarjous →
CASE: SEAPACK OY
Yritysfilmi

SeaPack Oy:n yritysfilmillä haluttiin tuoda esiin paikallisuutta sekä yrityksen vahvoja ympäristöarvoja.

Heti videon alkussa mentiin suoraan asiaan, katsojan arvoihin vetoavalla tavalla.

Kun huomio on saatu kiinnitettyä, kerrotaan enemmän myös yrityksen toiminnasta näyttävällä kuvituskuvalla ja grafiikalla höystettynä. Video kuljettaa katsojan läpi koko SeaPackin tuotteiden elinkaaren!

Videoon liittyy siitä hauska tarina, että alun kalastuskohtausta kuvattaessa kala tarttui ihan oikeasti ensimmäisellä heitolla koukkuun, vieläpä täysin sattumalta! Kalajuttu vai ei?

Tilaa Yritysfilmi 5 500 € (alv. 0%) →
Pyydä tarjous →
CASE: SOLDEM
Somefilmi

Napakka somefilmi toimii parhaiten ”laumoissa”, eli kun niitä tehdään kerralla useampi. Samalla säästetään myös kustannuksissa.

Myynnin monitoimitalo Soldem tahtoi tehostaa rekrytointiaan. Yrityksen potentiaaliset työntekijät ovat aktiivisia somessa, joten toteutuksessa päädyttiin neliosaiseen sarjaan tarinallisia somefilmejä.

Somefilmejä voidaan hyödyntää  videomarkkinoinnissa sekä orgaanisesti että maksetusti eri kanavissa.

Tutustu myös Heimon somemainonta-palveluun!

Tilaa Somefilmi 900 € (alv. 0%) →
Pyydä tarjous →
CASE: TOYOTA TAMMER-AUTO
Myyntiboosti

Toyota Tammer-Auto hyödyntää videomarkkinointia monikanavaisesti ja aktiivisesti, ja on luottanut Heimoon tuotantojen osalta jo pidemmän aikaa.

GR Yaris -tykille tehtiin hieman tavallisimmista konsepteista poikkeava Myyntiboosti-esittelyvideo, kun ratin taakse hyppäsi ralliässä Jari-Matti Latvala ja pelkääjän paikalle saatiin Tapparan (silloin vielä tulevia) Suomen mestareita!

Tilaa Myyntiboosti 2 900 € (alv. 0%) →
Pyydä tarjous →

HEIMOLAISIA, ELI ASIAKKAITAMME:

... ja monia muita!

OLETKO SINÄ SEURAAVA TYYTYVÄINEN ASIAKKAAMME?

Heimossa on aina tilaa uusille asiakkaille! Palvelumme on rakennettu tukemaan videomarkkinoinnin tavoitteitasi, joten älä pelkää ottaa yhteyttä. Kaupan päälle tarjoamme kokemuksia, jotka saattaat muuttaa käsitystäsi siitä, mitä videotuotannon hankkiminen on.

VIDEOMARKKINOINTIA HYÖDYNTÄVIEN ASIAKKAIDEMME KOKEMUKSIA

Admicom Finland Oy

Admicomin myynnissä ja markkinoinnissa isoa roolia näyttelevät referenssit, joiden videotuoteutuksissa Heimo valikoitui luontevasti kumppaniksi. Admicomilla arvostetaan erityisesti Heimon luotettavuutta sekä sitä, miten mukavaa referenssiasiakkailla on kanssamme kuvauksissa ollut.

Solita Oy

Solita on Suomesta kansainväliseksi konserniksi kasvanut teknologia-, data, ja design-yhtiö, jolle on tärkeää paitsi hyvä työntekijäkokemus, myös sen laadukas viestintä. Olemme päässeetkin työskentelemään Solitan kanssa erityisesti työnantajabrändi-aiheisten videoiden parissa.

Franssila Kylpyhuoneet Oy

Franssila Kylpyhuoneet on hyödyntänyt videomarkkinointia niin rekrytoinnin tueksi, kuin myös myynnin lisäämiseksi asiakasreferenssin avulla. Veli-Pekka kuvaa myös itse paljon materiaalia työn lomassa, ja näistä on saatu näyttäviä videoita Jälkituotantopalvelun avulla!

Smartblock Oy

Isossa roolissa Smartblockin äänieristettyjen puhelinkoppien myyntiprosessissa ovat asiakkaan kokemukset tuotteesta, ja sellainen haluttiin tietysti myös videolle. Myös Heimon omaa myyntityötä tukee toimistossa nököttävä Smartblock, yhteistyö toimii siis molempiin suuntiin!

MILLAISTA HEIMON KANSSA ON TEHDÄ HOMMIA?