Skip to content Skip to footer

Referenssit

Tutustu työnäytteisiimme

REFERENSSIT

Videomarkkinointi on oikein tehtynä yksi voimakkaimmista markkinoinnin keinoista. Yksin laadukas video ei riitä, vaan se pitää myös jakaa oikein, jotta markkinoinnillinen hyöty saadaan siitä irti.

 

Heimo Filmsille on kunnia-asia, että videomarkkinoinnista tulee aidosti hyödyllinen osa asiakkaidemme toimintaa, ja asiakkaasta tyytyväinen osa Heimoamme.

Tällä sivulla pääset tutustumaan alati kasvavaan asiakkaidemme joukkoon ja heille toteuttamiimme videomarkkinointi-referensseihin!

ASIAKASPALAUTTEEN KESKIARVOT



VIDEOMARKKINOINTIA JO HYÖDYNTÄVÄT ASIAKKAAMME:

IDEOITA VIDEOMARKKINOINTIIN TYÖNÄYTTEISTÄMME

CASE: TOYOTA TAMMER-AUTO

Mainos-/brändivideo

75-vuotias Toyota Tammer-Auto kunnioitti juhlavuottaan näyttävällä mainosvideolla, josta pyöri versio television primetimessä asti. Tuotanto oli yksi Heimon isoimmista, näyttelijät hankittiin mukaan ja miespääosaan saatiin itse Tappara-kapteeni Jukka Peltola.

Asiakas
Toyota Tammer-Auto

Projekti
Mainos-/brändivideo

Vuosi
2020

CASE: VÄRSKA

Tuote-esittely

Värska on luonnollinen kivennäisvesi, joka tekee kovaa tuloaan Suomen markkinoille. Juoman salaisuus on se, että se on aitoa lähdevettä, johon ei ole lisätty mitään ylimääräisiä kemikaaleja, kuten tavanomaisiin kivennäisvesiin.

Mainosvideo tehtiin puhuttelemaan erityisesti suomalaisia, ja mikäpä tähän tarkoitukseen sopisikaan paremmin, kuin kuuma puusauna ja järvimaisema.

Asiakas
Värska Originaal Suomi

Projekti
Tuote-esittely

Vuosi
2020

CASE: Lammin Ikkuna

Mainosvideo

Lammin Ikkunan projekti toteutettiin yhteistyössä Markkinointiakatemian kanssa.

Lammin Ikkuna tahtoi tehdä mullistuksellista, matkapuhelinverkon kuuluvuutta parantavaa Signal Window -ikkunaansa tunnetummaksi, ja tähän tarkoitukseen syntyi sopivan humoristinen ja havainnollistava mainosvideo somekäyttöön.

Asiakas
Lammin Ikkuna

Projekti
Mainosvideo

Vuosi
2020

CASE: GRUNDIUM

Tuote-esittely

Suomalainen Grundium on keskittynyt digitaalisen patoligian ratkaisuihin ja tähtää isosti kansainvälisille markkinoille.

GRUNDIUM OCUS®40-laitteelle tehtiin esittelyvideo, jonka tavoite on esitellä tuotteen toimintoja ja designia, sekä tietty markkinoida tuotetta kohderyhmään kuuluville asiantuntijoille.

Asiakas
Grundium

Projekti
Tuote-esittely

Vuosi
2020

Tiesitkö, että voit ostaa videotuotannon myös suoraan verkkokaupastamme?

INFOBOOSTI

REFEBOOSTI

MYYNTIBOOSTI

REKRYBOOSTI

ASIAKKAIDEN KOMMENTTEJA VIDEOMARKKINOINNISTA

Heimo Filmsin (ent. Value Creative) pojat hoitivat homman alusta loppuun kunnialla maaliin ja kaikki tavoitteet täyttäen! Kommunikaatio oli nopeaa ja super-sujuvaa ja työn lopputulos laadukasta. Iso suositus!

Jenna / Tampereen kauppakamari

Hyvä, positiivinen meininki ja asenne teillä. Palveluhalukkuus oli hyvä ja toiveitani kuunneltiin ja muutosehdotukset otettiin hyvin vastaan ja niitä pyrittiin myös toteuttamaan.

Eliisa / HUOM! kiinteistönvälitys

Mukavasti sujuivat hommat. Voin suositella teidän palveluita eteenpäin. Jatkossa teemme varmasti yhteistyötä, kun tarpeita tulee.

Teemu / Popmaster Oy

Videosta tuli sellanen fiba, että teki mieli mennä Okille, varsinkin, kun etsin uutta parturia. Se oli myös tarpeeksi informatiivinen.

Mika / Oki’s Hairstylen uusi asiakas

Heimo Films taikoi Linnean laivareissun materiaaleista yhtenäisen kokonaisuuden, johon ei oltaisi omin taidoin päästy. Videossa onnistuttiin tuomaan esille juuri Linnean luonteelle ominainen hauska fiilis ja hyvä meininki!

Anna / Linnea Liljeroos -Youtubekanava