Heimo Films

Videomarkkinointia kanssamme tehneet asiakkaat

Tutustu työnäytteisiimme

VIDEOMARKKINOINTI KASVUSI AVAINPELAAJANA

Videomarkkinointi on oikein tehtynä yksi voimakkaimmista markkinoinnin keinoista, tavoittelit sitten uusia asiakkaita, vahvistuksia henkilöstöösi tai tunnettuutta brändillesi. Yksin laadukas video ei riitä, vaan se pitää myös jakaa oikein, jotta markkinoinnillinen hyöty saadaan siitä irti.

Tältä sivulta löydät asiakkaidemme kokemuksia yhteistyöstä Heimo Filmsin kanssa, sekä myös työnäytteitä toteuttamistamme projekteista, esimerkiksi ostopäätöksen tueksi.

Heimo Filmsin toiminta ja kyky auttaa asiakkaita liiketoiminnan haasteissa perustuu vahvaan tuotteistukseen. Referenssiosiossa esittelyssä on muutamia kärkituotteitamme.

KOKEMUKSIA HEIMOSTA:

CASE: TOYOTA TAMMER-AUTO

Myyntiboosti

Toyota Tammer-Auto on luottanut Heimoon videotuotantojen osalta jo pidemmän aikaa. GR Yaris -tykille tehtiin hieman normaalista poikkeava Myyntiboosti-esittelyvideo, kun ratin taakse hyppäsi ralliässä Jari-Matti Latvala ja pelkääjän paikalle saatiin Tapparan (silloin vielä tulevia) Suomen mestareita!

Asiakas
Toyota Tammer-Auto

Projekti
Myyntiboosti

Vuosi
2022

CASE: EKO EKO X VIHREÄ VUOHI

Refeboosti+

Refeboosti, eli asiakasreferenssivideo on Heimon ehdoton lippulaivatuote, koska se on erittäin monipuolinen työkalu myyntiin ja markkinointiin.

Vihreisiin siisteystuotteisiin erikoistunut siakkaamme Eko Eko luottaa vahvasti referenssien voimaan, ja tilasi kerralla sarjan asiakastarinavideoita, joissa valokeilaan pääsivät tyytyväiset asiakkaat.

Eko Eko sai videoiden avulla hienoja tuloksia, verkkokaupassa tuotteita myytiin loppuun huimassa ajassa, ja Heimo sai yhden tyytyväisen asiakkaan lisää!

Asiakas
Eko Eko Solutions Oy

Projekti
Refeboosti+

Vuosi
2021-2022

CASE: GRUNDIUM

Rekryboosti

Tärkein yksittäinen tekijä yrityksen kasvulle ovat ihmiset. Kun kasvua tehdään voimakkaasti, on paitsi tärkeää saada riittävästi uutta väkeä taloon, myös saada juuri oikeat ihmiset taloon.

Grundium tuotti kanssamme erilliset rekrytointifilmit sekä toimiston että tuotannon puolelle. Molemmissa videoissa tähtenä olivat yrityksen omat kasvun mahdollistajat, työntekijät.

Asiakas
Grundium

Projekti
Rekryboosti

Vuosi
2022

CASE: GALLANT

Työnantajabrändifilmi

Työnantajabrändin suunnitelmallinen ja aktiivinen viestiminen laskee rekrytointikustannuksia ja pitää yrityksen potentiaalisten työnhakijoiden top-of-mindissä.

Gallantilla tarve rekrytoinneille on käytännössä jatkuva, ja erityisesti tällaisille yrityksille isomman tuotannon vaativa työnantajabrändifilmi on oiva investointi.

Työnantajabrändifilmi esittelee yritystä työnantajana rekryvideota laajemmin, tuo esiin sen arvomaailmaa ja työpaikkakulttuuria ja pyrkii jäämään mieleen vetoamalla  myös katsojan tunnepuoleen.

Asiakas
Gallant

Projekti
Työnantajabrändifilmi

Vuosi
2021

CASE: Suomen Diesel Voima

Yritysfilmi

Suomen Diesel Voima on tahtonut tehdä hommat näyttävästi, ja hyväksi työkaluksi tähän on löydetty silkkaa asennetta tihkuvat videotuotannot. 

Yritysfilmissä käydään läpi napakasti käytännössä koko yrityksen toiminta, tapa tehdä ja se, missä Diesel Voima voi asiakastaan auttaa.

Kuva kertoo enemmän, kuin tuhat sanaa. Montako video kertoo?

Asiakas
Suomen Diesel Voima

Projekti
Yritysfilmi

Vuosi
2022

ASIAKKAIDEMME PALAUTTEITA VIDEOMARKKINOINTI -YHTEISTYÖSTÄ

Sami Vatanen / Triuvare
Veli-Pekka Franssila / Franssila Kylpyhuoneet
Jenna Myllykoski / Tampereen Kauppakamari
Mikko Malmivaara / Grundium
Lotta Makkonen / Gallant
Linda Huhtala / MAJ

VIDEOMARKKINOINTIA JO HYÖDYNTÄVIÄ ASIAKKAITAMME:

IDEOITA VIDEOMARKKINOINTIIN MUISTA TYÖNÄYTTEISTÄMME