Skip to content Skip to footer

Videomarkkinointia kanssamme tehneet asiakkaat

Tutustu työnäytteisiimme

REFERENSSIT

Videomarkkinointi on oikein tehtynä yksi voimakkaimmista markkinoinnin keinoista. Yksin laadukas video ei riitä, vaan se pitää myös jakaa oikein, jotta markkinoinnillinen hyöty saadaan siitä irti.

Refeboosti+ -paketti sisältää kolme videota; niin myyntiin, someen kuin mainontaankin, tsekkaa esimerkit tästä!

 

REFEBOOSTI+

SOMEVIDEO
MAINOSVIDEO

Asiakkaillemme toteutettuja Refeboosti-videoita

Iso brändiarvo meille. Käytetään osana markkinointifunnelissa. Herätetään kiinnostusta ja ohjataan eteenpäin myyntiputkessa. Iso suomalainen toimija referenssinä toimii myynnin tukena tosi hyvin. Videon tyyli sopii hyvin myös meidän meininkiin. Ollut myötävaikuttamassa uusiin liideihin ja kauppoihin. Suoraa kauppaa pystytty myös tunnistamaan videon kautta.”

– Pekka, eTasku

Meidän toimialalla se (referenssi) on tosi isossa roolissa, kun tehdään uusasiakashankintaa. Asiakas haluaa samaistua vastaavanlaisen toimijan kanssa. Onnistuneiden casejen esiin tuominen luo lisää luottamusta. Suositusten rooli on merkittävä myyntitilanteessa.”

– Toni, Triuvare

“Videolla on helpoin tuoda esiin konsepti. Se on kaikista uskottavin tapa tuoda esiin oma ammattitaito. Heimon valitsin kumppaniksi, koska olitte vähiten k***päisiä ihmisiä. 😀 Nuori uskottava yritys, jossa uskoin hinta-laatusuhteen olevan hyvä. Ja niin se olikin.”

– Veli-Pekka, Franssila Kylpyhuoneet

ASIAKKAIDEMME PALAUTTEITA VIDEOMARKKINOINTI -YHTEISTYÖSTÄ

Sami Vatanen / Triuvare
Veli-Pekka Franssila / Franssila Kylpyhuoneet
Jenna Myllykoski / Tampereen Kauppakamari
Mikko Malmivaara / Grundium
Lotta Makkonen / Gallant
Linda Huhtala / MAJ

VIDEOMARKKINOINTIA JO HYÖDYNTÄVIÄ ASIAKKAITAMME:

IDEOITA VIDEOMARKKINOINTIIN MUISTA TYÖNÄYTTEISTÄMME

CASE: TOYOTA TAMMER-AUTO

Mainos-/brändivideo

75-vuotias Toyota Tammer-Auto kunnioitti juhlavuottaan näyttävällä mainosvideolla, josta pyöri versio television primetimessä asti. Tuotanto oli yksi Heimon isoimmista, näyttelijät hankittiin mukaan ja miespääosaan saatiin itse Tappara-kapteeni Jukka Peltola.

Asiakas
Toyota Tammer-Auto

Projekti
Mainos-/brändivideo

Vuosi
2020

CASE: VÄRSKA

Tuote-esittely

Värska on luonnollinen kivennäisvesi, joka tekee kovaa tuloaan Suomen markkinoille. Juoman salaisuus on se, että se on aitoa lähdevettä, johon ei ole lisätty mitään ylimääräisiä kemikaaleja, kuten tavanomaisiin kivennäisvesiin.

Videomarkkinoinnilla haluttiin lähteä puhuttelemaan erityisesti suomalaisia, ja mikäpä tähän tarkoitukseen sopisikaan paremmin, kuin kuuma puusauna ja järvimaisema.

Asiakas
Värska Originaal Suomi

Projekti
Tuote-esittely

Vuosi
2020

CASE: Lammin Ikkuna

Mainosvideo

Lammin Ikkunan projekti toteutettiin yhteistyössä Markkinointiakatemian kanssa.

Lammin Ikkuna tahtoi tehdä mullistuksellista, matkapuhelinverkon kuuluvuutta parantavaa Signal Window -ikkunaansa tunnetummaksi, ja tähän tarkoitukseen yhdeksi keinoksi valikoitui videomarkkinointi. Lopputuleksena syntyi sopivan humoristinen ja havainnollistava mainosvideo somekäyttöön.

Asiakas
Lammin Ikkuna

Projekti
Mainosvideo

Vuosi
2020

CASE: GRUNDIUM

Tuote-esittely

Suomalainen Grundium on keskittynyt digitaalisen patologian ratkaisuihin ja tähtää isosti kansainvälisille markkinoille.

GRUNDIUM OCUS®40-laitteelle tehtiin esittelyvideo, jonka tavoite on esitellä tuotteen toimintoja ja designia. Tällaisen melko rajatun kohderyhmän tuoteen markkinointi voi olla haastavaa, mutta videomarkkinoinnin keinoin asiantuntijoille saadaan välitettyä kaikkein tarkimmatkin yksityiskohdat.

Asiakas
Grundium

Projekti
Tuote-esittely

Vuosi
2020

ASIAKKAIDEN KOMMENTTEJA YHTEISISTÄ VIDEOMARKKINOINTI-PROJEKTEISTA

Aikataulujen ja toteutuksen sopiminen toimi mutkattomasti ja työn jälki oli äärimmäisen laadukasta.

Janne / RTK-Henkilöstöpalvelu Oy

Ei ollut eka, eikä varmasti viimeinen yhteinen projekti. Puheet pitää ja jälki on hyvää. Eipä siinä tarvitse paljon muita alan toimijoita edes harkita.

Pekka/ eTasku Solutions Oy

Heimo Filmsin (ent. Value Creative) pojat hoitivat homman alusta loppuun kunnialla maaliin ja kaikki tavoitteet täyttäen! Kommunikaatio oli nopeaa ja super-sujuvaa ja työn lopputulos laadukasta. Iso suositus!

Jenna / Tampereen kauppakamari

Oli todella kiva tehdä töitä Heimo Filmsin tyyppien kanssa. Tykkäsin rennosta, mutta asiallisesta otteesta ihan alusta alkaen.

Aatu / Merus Power OYJ

Videosta tuli sellanen fiba, että teki mieli mennä Okille, varsinkin, kun etsin uutta parturia. Se oli myös tarpeeksi informatiivinen.

Mika / Oki’s Hairstylen uusi asiakas

Heimo Films taikoi Linnean laivareissun materiaaleista yhtenäisen kokonaisuuden, johon ei oltaisi omin taidoin päästy. Videossa onnistuttiin tuomaan esille juuri Linnean luonteelle ominainen hauska fiilis ja hyvä meininki!

Anna / Linnea Liljeroos -Youtubekanava

Ensimmäinen yhteinen projektimme oli kokonaisuudessaan onnistunut. Meillä oli koko ajan luotto siihen, että edistätte projektia ammattimaisesti, aktiivisesti ja meitä tilanteen tasalla pitäen.

Teistä huokuu ammattiylpeys ja yhteishenki – pitäkää niistä kiinni jatkossakin!

Emma / MW Group

Hyvä, positiivinen meininki ja asenne teillä. Palveluhalukkuus oli hyvä ja toiveitani kuunneltiin ja muutosehdotukset otettiin hyvin vastaan ja niitä pyrittiin myös toteuttamaan.

Eliisa / HUOM! kiinteistönvälitys

Yritykseni kallein markkinointipanostus, ja paras.

Ykä / Buustismi Oy

×

Morjesta!

Kysyttävää? Laita Heimopäällikölle Whatsappia!

× Kyssäreitä? :)