Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Leirinuotiolla: Syyskuussa toteutettiin ja asetettiin tavoitteita

Heimo Filmsin kesä kääntyi oikein toden teolla syksyyn, ja kaasu painettiin pohjaan oikein kirjaimellisesti. Heti kuukauden aluksi pojilla oli into piukassa, kun firman oma auto, kavereiden kesken Heimobiili saatiin käyttöön. Loppukuusta luottotekijämme Tiki-Printin Tatu printtasi kylkeen vielä komeat nuotioteipit, joten kyllä nyt kelpaa päristellä!

Meillä aloitti myös uusi tuotantoharjoittelija Veeti! Veeti tuli syyskuussa ryminällä sisään taloon, ja pääsi todella nopeasti osaksi värikästä porukkaamme. Taitava Tredun viimeisen vuoden opiskelija on myös tuonut tuotantoon äärettömän paljon apua, osaamista ja näkemystä.

Lisää aihetta riemuun saatiin kuun lopulla, kun sekä Q3-kvartaalille asetettu 50 000 € liikevaihtotavoite, että 100 000 € tilikauden kokonaisliikevaihdon merkkipaalu ylittyivät aivan loppumetreillä. Tämähän tarkoittaa sitä, että tavoitteen täyttymistä päästään juhlistamaan yhdessä mökille, jee!

Kovin kasvutavoittein tulevaan

Mökkireissu ei kuitenkaan mene aivan perinteisissä suomalaisen mökkeilyn merkeissä, sillä Heimossa aloiteltiin hyvinvointihaaste. Tavoitteena on parantaa jaksamista, terveyttä, kuntoa ja siinä sivussa myös ehkä pudottaa muutama kesäkilo itse kunkin vyötäröltä.

Syyskuussa ehdittiin myös kääntää katseita jo jonkin verran ensi vuoteen, kun Jani ja Jyri alkoivat työstää Heimolle kasvustrategiaa. Strategiaa työstetään porukalla ja asetetaan selkeitä suuntaviivoja ja askelmerkkejä lisää mökkireissulla, joten aivan virkistäytyessä ei viikonloppu mene.

Kasvustrategiasta voidaan jo nyt mainita, että merkittävässä osassa ovat yhteistyöt. Myös niitä saatiin vietyä merkittävästi eteenpäin syyskuun aikana. Yhdessä beatbox-taitelijia Eepzin kanssa lanseerattiin Yritysmusavideo-tuote, ja Heimo Films X Eepzi -biisi löytyy muuten myös Spotifystäkin! Lisäksi yhteistyökuvioita on avattu Bluescreen 404:n ja Sitekickin suuntaan, jolloin voimme tarjota asiakkaillemme palveluita entistä laajemmin, ja toisin päin.

Kasvutavoitteet ovat melko aggressivisia, sillä tavoitteena on, että Veeti voitaisi palkata jo ensi vuonna harjoittelun päätyttyä meille hommiin. Työtä se vaatii, ja totta kai taas nousseet koronaluvut herättävät huolta, mutta eteenpäin painetaan positiivisin mielin! Voitokasta lokakuuta kaikille!

Ainiin, meinasi unohtua. Syyskuussa launchattiin myös Heimon tyylikkäät t-paidat myyntiin verkkokauppaan! T-paidalla erotut eduksesi, edustat heimolaista arvomaailmaa ja kerrot kuuluvasi Heimoon, sekä tietysti tuet nuorta yritystämme ja sen kasvutavoitteita. Paidat saat täältä.

Mitä tunteita postaus herätti?
0Hyödyllinen0Opin uutta0Pettymys2Hauska0Hämmentynyt

Lisää kommentti