TIEDOTE: Muutoksia roolituksiin: Eetu Kamppurista Heimon toimitusjohtaja – Katso Toimarien videokatsaus!

Heimon toimitusjohtaja vaihtuu

Heimo Films Oy on tehnyt johtoryhmänsä roolituksiin muutoksia, joiden johdosta Eetu Kamppuri nimitetään yrityksen toimitusjohtajaksi. Aikaisemmin toimitusjohtajan titteliä kantanut Jani Bieck toimii jatkossa Heimon myyntijohtajan tehtävässä.

– Tämmöinen peliliike tehtiin. Ajatuksena on, ettei vaihdu pelkkä titteli, vaan Eetun vastuulla on, että Heimon strategia myös oikeasti toteutuu käytännössä, avaa väistyvä toimitusjohtaja Jani muutoksen taustoja.

– Näin saadaan myös selkeä suunta Janin uskomattomalle draiville päivittäisessä tekemisessä. Jani tulee ottamaan ohjat käsiin myynnin johtamisen osalta, sellaista ei ehkä meillä keskinäisesti ole aikaisemmin ollut, Eetu puolestaan täydentää.

Myös Heimoa pidempään seuranneita askarruttavaan kysymykseen saadaan selkeä vastaus:

– Heimopäällikkö-titteli tulee säilymään Janilla jatkossakin. Jani on meidän rakas \”maskotti\” ja varmasti tulevaisuudessakin eniten meistä näkyvillä, Eetu naurahtaa.

Uuteen vuoteen entistä selkeämmällä strategialla

Heimon vuosi 2022 oli lopulta tappiollinen. Isolta osin tappio selittyy tulevaan tehdyillä satsauksilla, kuten uusiin toimitiloihin muutolla. Samaan aikaan liikevaihtoa onnistuttiin kasvattamaan, mutta tavoitteista kuitenkin jäätiin jonkin verran, joka myös vaikutti luonnollisesti tappiolliseen tulokseen.

Vuoteen 2023 Heimo on lähtenyt entistä selkeämmällä strategialla. Käyttöön ollaan ottamassa OKR-mallia, jonka sisäänajo on tuoreen toimitusjohtajan ensimmäinen iso tehtävä. OKR oli myös yksi syy toimitusjohtaja-vaihdoksen takana.

Videolla uusi ja vanha toimitusjohtaja kertovat tarkemmin Heimon menneestä ja tulevasta vuodesta, sekä muutoksen tuulista:

Lisätiedot:

Eetu Kamppuri, toimitusjohtaja
eetu@heimofilms.fi

Jani Bieck, Heimopäällikkö, myyntijohtaja
jani@heimofilms.fi

Veeti Marjamäestä tuli Heimo Filmsin uusi tuotantojohtaja.
xr:d:DAFs_4jFmos:51,j:2727354517664336048,t:24041511
blogi_vuosikatsaus