Kuten aikaisemmassa blogissa jo lyhyesti avasimme, aloitti Heimo tänä keväänä yhteistyön Helena Riihitupa Oy:n kanssa. Helena Riihitupa Oy välittää henkilökuntaa, promoottoreita sekä esiintyjiä kaikenkokoisiin tapahtumiin. Käytännössä tavoitteena on asiakkaiden myynnin edistäminen sekä promoaminen. Yrityksen arvomaailmassa korostuvat dynaamisuus, sanavalmius ja lempeys.
Helenan ja Heimon tiet kohtasivat Sport & Business Seminarissa, jossa Heimo oli edustamassa yhteistyökumppanin asemassa.
– Hommat lähtivät SBS:stä, jossa oltiin kumppanina ja Helena meidän sieltä spottasi. Koimme, että kannatti olla ehdottomasti mukana tapahtumassa, on maksanut itsensä takaisin monin verroin, kehaisee Heimon oma Heimopäällikkö Jani Bieck.
Uudelle kontaktille tulikin pian tarvetta, kun koronavirusepidemia levisi maailmalle ja asetti myös Suomeen tiukkoja rajoitteita. Helena Riihitupa Oy:n liiketoiminnan avainasemassa ovat tapahtumat ja messut, jotka on kaikki nyt peruttu. Tilanne ei kuitenkaan lannistanut, vaan halu auttaa asiakkaita oli edelleen kova, keinot vain vaihtuivat uusiksi. Siinä kohtaa Heimo astui kuvaan.
– Huippua, että vaikeassa tilanteessa ei olla jääty tuleen makaamaan vaan hakemaan ratkaisuita ja kehittämään omaa liiketoimintaa ja tarjoamaan asiakkaille enemmän markkinointikokonaisuuksia, joissa me olemme sitten apuna, haippaa Jani.
Ensimmäiset yhteiset projektit on saatu maaliin, ja tuloksena on jo nyt joukko tyytyväisiä asiakkaita. Kiinnostusta on ollut enemmänkin, ja projektijonot täyttyvät. Yhteistyössä ei ole kyse vain alihankinnasta tai myynnistä, vaan myös toteutus on tehty yhdessä, siten että videoilla nähdään Helenan väkeä ja itse tuotanto on heimolaisten heiniä.
– Jokainen asiakkuus on yhtä tärkeä ja jokaiseen projektiin annetaan täysi työpanos toivotun lopputuloksen saamiseksi, jopa odotusten ylittämiseksi. Käytännössä se tarkoittaa sitä, että Heimon jäsenet auttavat meitä ideoinnissa ennen kuvauksia, toimivat kuvauspaikalla loppuasiakkaan erinomaisesti huomioiden sekä suhtautuvat tunnollisesti muutoskierroksen mahdollisiin huomioihin. On helppo ja mutkaton toimia, kun ymmärrämme puolin ja toisin yhteistyön merkityksen, Helena Riihitupa iloitsee.
Itse kuvauspäivät ovat olleet hienoja kokemuksia kaikille osapuolille, myös loppuasiakkaalle. Yhteinen sävel tekemiselle onkin löytynyt mutkattomasti ja vaivatta.
– Yhteistyö on kasvanut meille yhdeksi merkittävimmistä yhteistyökuvioista tälle vuodelle. Puheiden sijaan on tehty asioita, lyhyessä ajassa on tehty jo monenlaista projektia ja hauskaakin on ollut, Jani kertoo.
– Meitä yhdistää pitkälti sama arvomaailma. Jokainen Heimon jäsen on täysin omanlainen persoonansa ja varusteltu erilaisilla vahvuuksilla. Olemme onnekkaita saadessamme nuo kaikki vahvuudet käyttöömme. Apunamme on joukko huipputyyppejä, jotka koostuvat videotuotannon raudanlujista ammattilaisista, mutta samalla toisiaan ja meitä tsemppaavasta kaveriporukasta. Tekemisen ilo joka aidosti välittyy on jälleen yksi yhteinen piirre yritystemme välillä, Helena komppaa.
– Rempseitä ja hauskoja tyyppejä, joten osuu hyvin meidänkin kanssa yhteen. Sielläkin on bisnesälyä, eli halutaan oikeasti tuottaa asiakkaalle toimivia ratkaisuita jotka tuottavat lisäarvoa, jatkaa Jani kehumiskilpailua.
Poikkeusajat pakottavat niin ihmiset kuin yrityksetin sopeutumaan. Kenenkään ei pitäisi jäädä yksin, vaan meidän on autettava toinen toistamme, jotta tästä selvitään. Ja mehän selvitään!
Voisiko juuri sinun liiketoimintaasi boostata videopromootion keinoin näinä aikoina? Ota yhteyttä meihin tai Helena Riihitupa Oy:hyn niin laitetaan tapahtumaan!