Heimon toukokuu jatkui samoissa, positiivisissa tunnelmissa, joissa myös huhtikuu päätettiin. Kaupankäynti kulki, uusia tuotantoja saatiin sovittua ja koronatilanteen hiukan hellittäessä myös aikaisemmin sovittuja tuotantoja kuvattua ja saatettua valmiiksi. Niinhän siinä kävi, että huhtikuussa rikottu myyntiennätyskin paukkui heti uudemman kerran rikki!
Toukokuun aikana somekanavistamme, erityisesti uuden Instagramimme puolella riitti vilksettä, kun kansa pääsi seuraamaan heimolaisten etätyöviikkoja Story-viikkojen kautta. Ohjelmassa oli niin kokkinurkkaa, meemejä, emoji-visailuja, kuin mökkeilyä ja tietty tiukkaa työntekoakin.
Työtä tehtiin erityisesti kuun vaihteessa tehdyn ison julkistuksen – Videotuotannon verkkokaupan – parissa. Ajatusta oli pyöritelty jo pidemmän aikaa, ja nyt oli aika lähteä sitten toteuttamaan. Verkkokauppaa varten tuotteistimme neljä palveluamme valmiiksi paketeiksi, joille mietittiin tuotannollinen sisältö ja sen myötä myös kiinteä hinta.
Tuotteiden jälkeen suunniteltiin itse kauppa, sen sisältö ja rakenne. Myös kaupan varsinainen toteutus on täysin heimolaisten omaa käsialaa, kun IT-velhomme Karel ja sisältögurumme Jesse iskivät taitonsa yhteen ja pusersivat kaupan maailmalle.
Kauppa on nyt julkaistu, ja kiinnostuneita on käynyt ensimmäisinä päivinä sivuilla melko mukava määrä. Otamme mielellämme myös palautetta vastaan ja kehitämme alustaa paremmaksi, joten feel free to hit us esimerkiksi LinkedInissä!
Kesä on saapunut Suomeen, ja samalla kuhina palannut etätöistä pääosin Heimon toimistolle. Kesäkuuhun tulee päättymään yrityksemme historian toinen kvartaali, joka näyttää jo nyt merkittävästi ensimmäistä paremmalta. Siitä lisää ensi kuussa!