Markkinointisuunnitelma pohja 2025 – Lataa maksutta
Lataa maksutta Excel-muotoinen markkinointisuunnitelman pohja, jonka avulla suunnittelet markkinointisi eri kanaviin vuodelle 2025, videopainotuksella.
Lataa maksuton pohja
MARKKINOINTISUUNNITELMAN POHJA VIDEOPAINOTUKSELLA
Tämän valmiin markkinonitisuunnitelman pohjan avulla suunnittelet koko markkinoinnin kokonaisuuden helposti, kaikki olennaiset asiat ja tarvittavat sisällöt huomioiden ja siten, että toimenpiteet tukevat aidosti liiketoiminnan ja markkinoinnin tavoitteita.
Suunnitelma on jaettu neljään osioon: Strategian pääpointteihin, johon kirjaat markkinointistrategiastasi johdetut tavoitteet, myytävät tuotteet, kohderyhmät ja erottuvuustekijät, markkinointisuunnitelmaan, jossa suunnittelet viestit ja toimenpiteet ostopolun eri vaiheisiin ja määrität videomarkkinoinnin kanavat, toimenpidekalenteriin, johon aikataulutat ja budjetoit niin maksetut kampanjat kuin sisältöjen julkaisutkin, unohtamatta niiden tuotantoaikatauluja(!) ja muistiinpanoihin, jossa bonuksena muutama apukysymys, joiden avulla otat videoista entistäkin enemmän irti organisaatiosi eri tasoilla.
Suunnitelmassa on videomarkkinointipainotus, mutta se soveltuu käytännössä koko markkinoinnin kokonaisuuden suunnitteluun.
Täytä oheinen lomake ja saat suunnitelmapohjan sähköpostiisi!
Lataamalla pohjan hyväksyt, että saatamme olla sinuun yhteydessä sinua kiinnostavissa tuotteitamme ja palvelujamme koskevissa asioissa, tai lähettää sinulle muita hyödyllisiä vinkkejä. Emme koskaan lähetä roskapostia tai muuta turhaa spämmiä. Voit perua nämä asetukset koska tahansa. Lisätietoja tietojesi käsitelystä ja poistamisesta Heimo Films Oy:n tietosuojaselosteesta.
Blogi
Opi lisää videomarkkinoinnista
Heimon blogista löydät jatkuvasti tuoretta sisältöä liittyen videotuotantoon, videomarkkinointiin ja muihin ajankohtaisiin aiheisiin.
Videomarkkinointi B2B:ssä: Mitä, missä, milloin?
Toimiiko videomarkkinointi B2B:ssä? Vai onko se vain kuluttajamarkkinan puolen juttuja? Lyhyesti: Toimii. Joskin sen tekeminen eroaa jossain määrin B2C-markkinoinnista, koska
Säännöllinen videomarkkinointi vai videotuotannot projektina? Vinkit sopivan tuotantotavan päättämiseen
Videomarkkinointi on yksi tehokkaimmista tavoista sitouttaa asiakkaita, lisätä näkyvyyttä ja vahvistaa brändiä. Yritykset hyödyntävät videoita nykyään yhä enemmän ja monin
Kiinnostuitko
videomarkkinoinnista?
Haluaisitko jatkaa keskustelua puhelimitse, etäpalaverissa tai vaikkapa lounaan merkeissä?
Ota yhteyttä tai jätä yhteydenottopyyntö oheisen lomakkeen kautta.