Somemarkkinointi orgaanisesti
Somemarkkinoinnilla laitat videot töihin oikeissa kanavissa. Jos punainen lanka videomarkkinoinnista puuttuu, tai mahdollisesti oman tiimin osaaminen tai aika ei riitä pitämään kanavia aktiivsena, käänny puoleemme! Heimolta löydät videotuotannon lisäksi avun niin orgaanisen kuin maksetunkin somemarkkinoinnin menestyksekkääseen toteuttamiseen – saman katon alta.
VIDEOIDEN JAKELU KANAVISSASI
ORGAANINEN SOMEMARKKINOINTI
- Kaikki 4 kanavaa: 1000 € / kk
- 3 kanavaa: 950 € / kk
- 2 kanavaa 800 € / kk
- 1 kanava 600 € / kk
Hintoihin lisätään arvonlisävero 25,5%.
Hinta sisältää samojen sisältöjen jaon jokaiseen kanavaan.
Hintaero syntyy työstä, joka menee kunkin kanavan tulosten raportointiin.
Onko somemarkkinointi ylimääräinen nakkihomma, tai punainen lanka tekemisestä hukassa? On suorastaan sydäntä särkevää huomata, että toisinaan hienon, viimeisen päälle hiotun videon täysi potentiaali jää hyödyntämättä, ja vain siksi, ettei ole yksinkertaisesti aikaa rummuttaa sitä kanavissa asiaankuuluvasti.
Tähän tarpeeseen tarjoamme somekanavien managerointia. Palvelu sisältää orgaanisen somemarkkinoinnin toteuttamisen valittuihin kanaviin Heimon tuottamien materiaalien (videot + valokuvat) ympärillä.
Toteutuksen sisältö:
- Lähtötilanteen kartoitus
- Tavoitteet, ydinviestit & mittarit yhdessä kanssasi
- Markkinoinnin asiantuntija mukana videoiden, sisältöjen ja konseptien suunnittelussa
- Julkaisusuunnitelma (aikataulu + julkaisujen tekstit), saat suunnitelman hyväksyttäväksi kuukausittain
- Julkaisujen toteuttaminen kanavissasi suunnitelman mukaisesti
- VIdeot aina optimaalisesti jaeltuna: thumbnailit, kuvasuhteet, hashtagit...
- Kanavien perustaminen tarvittaessa
- Story-nostot julkaisuista
- Analytiikan seuranta & raportointi kuukausittain
- Voidaan rakentaa julkaisuja myös Heimon ottamien valokuvien ympärille (Meta, LinkedIn)
- Kanavat: Meta (IG + FB), LinkedIn, YouTube, TikTok
Toteutuksen edellytyksenä on, että julkaistavia materiaaleja (kuvia/videoita) tuotetaan Heimon kanssa väh. 1 julkaisuun viikossa. Suositus 2-3 julkaisua / vko.
Suositellaan yhdistettäväksi somemainonnan palveluun, lue lisää somemainonnasta!
SOMEMARKKINOINTI PALVELUNA
NÄIN SE TOIMII
Miksi heimo?
Miksi tehdä somemarkkinointia Heimon kanssa?
- Videot ja markkinointi ”samalta luukulta”, näin ei vain julkaista videoita, vaan ne voidaan suunnitella jo alusta alkaen somemarkkinointi edellä.
- Helposti ymmärrettävä raportointi, selkeys ja helppous. Keskiössä ovat markkinoinnilla saavutetut tulokset.
- Palvelu on hinnoiteltu selkeästi ja avoimesti, ei yllätyskuluja.
- Ystävällinen, auttavainen ja helposti lähestyttävä asiantuntija, joka helposti tavoitettavissa.
TYÖKALUJA OMAAN TEKEMISEEN
VIDEOMARKKINOINNIN VALMENNUSPÄIVÄ
- Hinta alkaen: 800 €
- Koulutuksen hinta riippuu sisällön laajuudesta.
N. 3 h koulutuspäivä, jonka aikana sinulle tai tiimillesi opastetaan valittujen kanavien käyttöä. Koulutuspäivän sisältö räätälöidään toiveidesi mukaan ja voi sisältää luennointia, käytännön harjoittelua ja esimerkkejä.
Koulutuspäivä voi sisältää esimerkiksi…
- Somebrändin rakentaminen: Sisällön suunnittelun punainen lanka
- Julkaisun tekeminen, vuorovaikutus kanavassa, optimaalinen videoformaatti ja sisältö kanavaan
- Yksinkertaisen LinkedIn-asiantuntijavideon toteuttaminen
- Analytiikka: Mitä, missä, miten?
- Yleiskatsaus kanavan sielunelämään ja algoritmeihin
- Yleiskatsaus kanavan sielunelämään ja algoritmeihin
Koulutukseen kuuluu aina…
- Tuki voimassa 1 kk koulutuksesta
- Kuukauden kuluttua check-up, jossa katsotaan, miten oppeja on saatu käytäntöön
- Koulutuksessa painotus orgaanisessa sisällössä, ei sisällä mainonnan koulutusta.
Kiinnostuitko
somemarkkinoinnista?
Haluaisitko jatkaa keskustelua puhelimitse, etäpalaverissa tai vaikkapa lounaan merkeissä?
Ota yhteyttä tai jätä yhteydenottopyyntö oheisen lomakkeen kautta.
Blogi
Lue lisää somevideoista ja somemarkkinoinnista
Heimon blogista löydät jatkuvasti tuoretta sisältöä liittyen videotuotantoon, videomarkkinointiin ja muihin ajankohtaisiin aiheisiin.
IT-yrityksen markkinointi – videot ohjelmistoalan markkinoinnissa
Digitaalinen maisema muuttuu jatkuvasti, ja sen ytimessä sykkii vahvana IT-ala. Erityisesti ohjelmistoala on dynaaminen, jatkuvalla syötöllä muuttuva kenttä, jossa innovaatiot
Videomarkkinointi B2B:ssä: Mitä, missä, milloin?
Toimiiko videomarkkinointi B2B:ssä? Vai onko se vain kuluttajamarkkinan puolen juttuja? Lyhyesti: Toimii. Joskin sen tekeminen eroaa jossain määrin B2C-markkinoinnista, koska