Somemainonta
MITATTAVIA TULOKSIA SOMEMAINONNALLA
KONVERSIOKAMPANJA
- 1 kanava (esim. Meta = Facebook + Instagram) 600 € / kk
- 2 kanavaa 1100 € / kk
- 3 kanavaa: 1500 € / kk
- 4 kanavaa: 1900 € / kk
Hintoihin lisätään arvonlisävero 25,5%.
Huom! Hinnat kattavat työn osuuden, eivätkä sisällä somemainontaan käytettävää mediabudjettia.
Konversiokampanja voidaan toteuttaa 1 kk kerrallaan, toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella. Se soveltuu sekä rekrykampanjaan että liidi- / asiakashankintakampanjaan.
Konversiokampanjassa asetetaan yksittäinen selkeä tavoite, kuten liidit tai työhakemukset, joiden toteutumista seurataan ja joiden perusteella kampanjaa optimoidaan. Se eroaakin brändikampanjasta siten, että siinä on selkeämmin seurattava tulos.
Toteutuksen sisältö:
- Mainosten tekstien kirjoittaminen – mainoksissa käytettävät otsikot ja muut kuvaustekstit. Teksteistä toteutetaan useampi variaatio, jotta saadaan enemmän tietoa, minkälainen viestintä on toiminut parhaiten.
- Kampanjan asettaminen – kampanjan asettamiseen liittyvät toimenpiteet, kuten kohderyhmän asettamisen, budjetin käyttöön liittyvät asetukset, mainoksen sijoittelut sekä UTM-parametrit kampanjan seurantaan. Paketti sisältää myös uudelleenmarkkinoinnin asettamisen, jos se koetaan hyvänä ratkaisuna kyseiseen kampanjaan.
- Mainonnan optimointi – seuraamme, mitkä asiat mainonnassa toimivat ja mitkä eivät. Näiden pohjalta kampanjaan tehdään aktiivisesti muutoksia ja testejä, jotta mainoksen asetuksissa löydetään tavoitteisiin nähden optimaalinen tila.
- Tulosten raportointi – raportoimme mainonnan tuloksista ja tärkeistä huomioista helposti ymmärrettävässä ja selkeässä muodossa jossa keskiössä ovat somemainonnalla saavutetut tulokset.
TUNNETTUUTTA JA KESTÄVIÄ TULOKSIA
BRÄNDIKAMPANJA
- 1 kanava 500 € / kk
- 2 kanavaa 900 € / kk
- 3 kanavaa: 1300 € / kk
Hintoihin lisätään arvonlisävero 25,5%.
Huom! Hinnat kattavat työn osuuden, eivätkä sisällä somemainontaan käytettävää mediabudjettia.
Brändikampanjaa ei lähtökohtaisesti toteuteta lyhyempänä kuin 6 kk mittaisena, jotta haluttu brändivaikutus ehditään saada aikaan.
Brändikampanjalla tavoitellaan maksimaalista näkyvyyttä, huomiota ja tunnettuuden kasvattamista halutuissa kohderyhmissä somemainonnan kautta. Se soveltuu sekä työnantajabrändi-kampanjaan että yleiseen brändi- tai lanseerauskampanjaan. Brändikampanjan tulokset eivät realisoidu heti, vaan tavoitteena ovat pidempiaikaiset vaikutukset ja muistijäljen vahvistuminen.
Toteutuksen sisältö:
Mainosten tekstien kirjoittaminen – mainoksissa käytettävät otsikot ja muut kuvaustekstit.
Kampanjan asettaminen – kampanjan asettamiseen liittyvät toimenpiteet, kuten kohderyhmän asettamisen, budjetin käyttöön liittyvät asetukset, mainoksen sijoittelut sekä UTM-parametrit kampanjan seurantaan.
Mainonnan optimointi – seuraamme, mitkä asiat mainonnassa toimivat ja mitkä eivät. Näiden pohjalta kampanjan asetuksiin tehdään muutoksia tavoittavuuden parantamiseksi, kohderyhmän tarkentamiseksi ja/tai näyttökertakohtaisen hinnan alentamiseksi.
Tulosten raportointi – raportoimme mainonnan tuloksista ja tärkeistä huomioista helposti ymmärrettävässä ja selkeässä muodossa jossa keskiössä ovat somemainonnalla saavutetut tulokset.
PROSESSIN ETENEMINEN
Miten somemainonta toimii?
Miksi heimo?
Miksi hankkia somemainonta Heimolta?
- Videot ja mainonta ”samalta luukulta”, jolloin voidaan toteuttaa heti alusta asti juuri kampanjaa varten eheän kokonaisuuden saavuttamiseksi.
- Helposti ymmärrettävä raportointi, selkeys ja helppous. Keskiössä ovat ovat somemainonnalla saavutetut tulokset.
- Palvelu on hinnoiteltu selkeästi ja avoimesti, ei yllätyskuluja.
- Erityisesti konversiokampanja on helppo, kuukausi kerrallaan hankittava palvelu.
Kiinnostuitko
somemainonnasta?
Haluaisitko jatkaa keskustelua puhelimitse, etäpalaverissa tai vaikkapa lounaan merkeissä?
Ota yhteyttä tai jätä yhteydenottopyyntö oheisen lomakkeen kautta.