Heimo Films

Videoviestintä vahvistaa työnantajabrändiä

HYVIN VIESTITTY TYÖNANTAJABRÄNDI TAKAA ASEMASI KILPAILUSSA HUIPPUTEKIJÖISTÄ

Ihmiset ovat kasvun tärkein voimavara, ja parhaiden tekijöiden kiinnittäminen vaatii onnistuneita rekrytointeja. Työnantajabrändin aktiivisella ja suunnitelmallisella viestinnällä pidät yrityksesi jatkuvasti pinnalla työnhakijamarkkinoilla ja näyttäydyt kiinnostavana ja haluttuna työpaikkana.

Työnantajabrändin markkinoinnin tavoitteena on paitsi houkutella työntekijöitä, houkutella juuri niitä työntekijöitä, jotka jakavat yrityksen arvomaailman. Tämän vuoksi työnantajabrändi ei saa olla kiilloteltu ja kaunisteltu vaan viestinnässä on tuotava esiin aitoja asioita, autamme mielellämme myös näiden selvittämisessä! Näin esim. rekrytoinnin kustannuksissa voidaan säästää riihikuivaa rahaa, kun juuri oikeat tekijät löytyvät helpommin ja henkilöstön vaihtuvuus sitä kautta vähenee.

Brändää yrityksesi myös alansa huippuammattilaisille ja kerro, miksi juuri teillä on parasta olla töissä!
Työnantajabrändi on tärkeä osa myös Heimon omaa strategiaa.

TOTEUTTAMIAMME VIDEOITA TYÖNANTAJABRÄNDIN VIESTINTÄÄN

TYÖNANTAJABRÄNDIFILMI
Plugit

Tarinallisessa, huolellisesti suunnitellussa videossa työnantajabrändin ympärille rakennetaan tarina, joka puhuttelee haluttua kohderyhmää. Ennen videon suunnittelua tehdään huolellinen taustatyö, jotta filmissä saadaan varmasti esiin ne aidot ja merkittävimmät työnantajabrändin kulmat.

TYÖNANTAJABRÄNDI-MAINOS
FInnpark

Kompaktimpi työnantajabrändimainos soveltuu esimerkiksi rekrymainontaan monipuolisesti eri digitaalisissa kanavissa. Se saadaan toteutettua työnantajabrändifilmin materiaaleista nostamalla parhaat palat esiin. Mainos tuotetaan kolmessa kuvasuhteessa, jolloin se sopii loistavasti kaikkiin eri kanaviin.

REKRYBOOSTI
1KETJU

Rekryboostissa on kyse työntekijän kokemuksesta. Tämä pääsee kertomaan oman tarinansa urastaan ja luo samaistuttavuutta potentiaaliselle rekrylle. Heimolla olemme erikoistuneita siihen, että kaikilla on hyvä ja mukava olla kameran edessä, ja näin myös lopputulos on silkkaa timanttia.

TYÖNANTAJABRÄNDIN VIESTINTÄ VAATII PITKÄJÄNTEISTÄ TEKEMISTÄ

Olemme rakentaneet valmiiksi kaksi esimerkkikokonaisuutta työnantajabrändin viestinnän työkaluksi ja johdonmukaisuuden varmistamiseksi jopa kahdeksi – kolmeksi vuodeksi.

6 KK TYÖNANTAJABRÄNDIN VIDEOVIESTINTÄKOKONAISUUS
(sisältää 3 kuvauspäivää, yht. 15 videota)

1 kpl Työnantajabrändifilmi 
3 kpl Rekryboosti+
4 kpl Työnantajabrändi-somefilmejä

Pakettihinta: 15 000 € + alv. 24 % 
Hinta / kk: 2 500 € + alv. 24 %

12 KK TYÖNANTAJABRÄNDIN VIDEOVIESTINTÄKOKONAISUUS
sisältää 5 kuvauspäivää, yht. 23 videota)

1 kpl Työnantajabrändifilmi 
6 kpl Rekryboosti+
8 kpl Työnantajabrändi-somefilmejä

Pakettihinta: 22 800 € + alv. 24 %
Hinta / kk: 1 900 € + alv. 24 %

Ym. kokonaisuudet on nimetty projektien arvioidun tuotantoajan perusteella. Mikäli tilanteeseesi sopii kokonaisuuden sijaan yksittäinen video, tutustu niihin lisää verkkokaupassa.

Mitkä somepaketit? Miksi kuvasuhdeversioinnit? Lue lisää tästä!

KYSY EETULTA LISÄÄ!

Eetu Kamppuri
Asiakkuuspäällikkö

Varaa tästä 45 min videotuotantojutustelu!

tai voit myös laittaa sähköpostia tai soitella:

eetu@heimofilms.fi
+358 44 235 3810

TYÖNANTAJABRÄNDI RAKENTUU REHELLISYYDEN JA AVOIMUUDEN KAUTTA

Työnantajabrändi ja sen viestintä perustuu työntekijälle annettuun arvolupaukseen. Arvolupauksella on tarkoitus erottautua kilpailevista yrityksistä työnantajana. Arvolupauksessa on tärkeä tuoda esille, millainen rooli työntekijällä on yrityksessä, ja miten hänet huomioidaan mm. päätöksenteossa.

Arvolupauksen tulee heijastua yrityksen toiminnan arvoihin, jotta viesti on läpinäkyvä ja aito.

ALOITETAAN YHTEISTYÖ!

Tilaa Työnantajabrändifilmi tai Rekryboosti suoraan verkkokaupastamme, pyydä tarjous tai pirauttele myyjillemme, niin laitetaan hommat alulle!

Lataa Heimon maksuton työnantajabrändiopas ja löydä aito työnantajabrändisi!

Työnantajabrändin viestintä menee hukkaan, jos viestin ytimessä oleva brändi ei ole aito. Oppaan vinkeillä osallistat henkilöstösi ja löydät aidot työnantajabrändisi kulmakivet! 🔥

Jokainen asiakkaamme on osa Heimoa. Tämä tarkoittaa sitä, että videotuotannon aikana rakennamme luottamuksen huipputasolle. Tahdomme, että prosessi on jo itsessään elämys asiakkaalle, ja lopputulos tyydyttää täysin niin, että voisimme istahtaa yhdessä nuotion äärelle koska tahansa hymy huulillamme.

Tämän vuoksi tarjoamme 100 % tyytyväisyystakuun kaikille tuotannoillemme.

LUE LISÄÄ TYÖNANTAJABRÄNDISTÄ BLOGISTA

8 TAPAA, JOLLA VIDEOTUOTANTO TUKEE KASVUA VUONNA 2023

VAIKUTTAVUUS. 92%

markkinointiammattilaisista on nostanut videon tärkeäksi osaksi markkinointistrategiaansa.

SITOUTTAVUUS. 82%

markkinointiammattilaisista on saanut ihmiset sitoutumaan yrityksen sisältöihin tehokkaammin videoiden avulla.

INFORMATIIVISUUS. 94 %

markkinoijista kertoo videon auttaneen tuotteen tai palvelun ymmärrettävyyden lisäämisessä.

TRENDI. 82%

kaikesta verkkoliikenteestä ja 75 % mobiililaitteilla kulutettavasta liikenteestä tulee olemaan videoita vuoteen 2022 aikana.

ROI. 87 %

yrityksistä on sitä mieltä, että video tuottaa hyvän ROI:n (pääoman tuottoaste, return on investment) suhteutettuna asetettuihin tavoitteisiin.

TEHOKKUUS. 84 %

kuluttajista on tehnyt ostopäätöksen tuotteesta tai sovelluksesta katsottuaan sitä käsittelevän videon.

LAADUKKAAT LIIDIT. 86 %

markkinoijista kokee videon auttaneen heitä generoimaan laadukkaita liidejä.

BRÄNDITIETOISUUS. 88 %

ihmisistä haluaisi nähdä enemmän videosisältöä brändeiltä vuonna 2022.

(Lähteet: Cisco 2021, Wyzowl 2022)

Onko työnantajabrändisi ydin hukassa tai ihan vaan selvittämättä?

Lataa maksuton opas ja löydä yrityksesi aito työnantajabrändi!