Heimo Films

Videoviestintä vahvistaa työnantajabrändiä

HYVIN VIESTITTY TYÖNANTAJABRÄNDI TAKAA ASEMASI KILPAILUSSA HUIPPUTEKIJÖISTÄ

Ihmiset ovat kasvun tärkeä voimavara, ja parhaiden tekijöiden kiinnittäminen vaatii onnistuneita rekrytointeja. Työnantajabrändin aktiivisella ja suunnitelmallisella viestinnällä pidät yrityksesi jatkuvasti pinnalla työnhakijamarkkinoilla ja näyttydyt kiinnostavana ja haluttuna työpaikkana.

Työnantajabrändin markkinoinnin tavoitteena on paitsi houkutella työntekijöitä, houkutella juuri niitä työntekijöitä, jotka jakavat yrityksen arvomaailman. Näin esim. rekrytointikustannuksia säästyy, kun juuri oikeat tekijät löytyvät helpommin ja henkilöstön vaihtuvuus vähenee.

Brändää yrityksesi myös alasi ammattilaisille ja kerro, miksi juuri teillä on parasta olla töissä!

TOTEUTTAMIAMME VIDEOITA TYÖNANTAJABRÄNDIN VIESTINTÄÄN

TYÖNANTAJABRÄNDIFILMI
Geniem

Video mahdollistaa työnantajabrändin esittelyn pidemmän, käsikirjoitetun tarinan muodossa. Tässä projektissa käsikirjoitus lähti liikkeelle lausahduksen ”Pullaa ja villasukkia”-pohjalta. Suunnittelu tehtiin tiiviissä yhteistyössä asiakkaan kanssa, jolloin viesti saatiin aidoksi ja kirkkaaksi.

TYÖANTAJABRÄNDI -TEASER
Geniem

Kompaktimpi työnantajabrändimainos soveltuu esimerkiksi rekrymarkkinointiin monipuolisesti eri digitaalisissa kanavissa. Se saadaan toteutettua työnantajabrändifilmin materiaaleista nostamalla parhaat palat esiin.

REKRYBOOSTI
1KETJU

Rekryboostissa on kyse työntekijän kokemuksesta ja siitä, että videolla esiintyvä henkilö kuvataan mahdollisimman lähestyttäväksi. Kyseessähän voi olla potentiaalisen rekrysi tuleva esimies tai työkaveri!

TYÖNANTAJABRÄNDIN VIESTINTÄ VAATII PITKÄJÄNTEISTÄ TEKEMISTÄ

Olemme rakentaneet valmiiksi kaksi esimerkkikokonaisuutta työnantajabrändin viestinnän työkaluksi ja johdonmukaisuuden varmistamiseksi jopa kahdeksi – kolmeksi vuodeksi.

6 KK TYÖNANTAJABRÄNDIN VIDEOVIESTINTÄKOKONAISUUS

1 kpl Työnantajabrändifilmi 
3 kpl Rekryboostit + somepaketit
1 kpl Video sisäiseen viestintään

Hinta / kk: 2 400 € + alv. 24 %
eli kokonaishinta: 14 400 € + alv. 24 % (yht. 9 videota)

12 KK TYÖNANTAJABRÄNDIN VIDEOVIESTINTÄKOKONAISUUS

1 kpl Työnantajabrändifilmi 
6 kpl Rekryboostit + somepaketit
4 kpl Video sisäiseen viestintään

Hinta / kk: 2 200 € + alv. 24 %
eli kokonaishinta: 26 400 € + alv. 24 % (yht. 18 videota)

Ym. kokonaisuudet on nimetty videoiden arvioidun tuotantoajan perusteella. Mikäli tilanteeseesi sopii kokonaisuuden sijaan yksittäinen video, tutustu niihin lisää verkkokaupassa.

PIRAUTA EETULLE
JA KYSY LISÄÄ!

Eetu Kamppuri
Asiakkuuspäällikkö
eetu@heimofilms.fi
+358 44 235 3810

TYÖNANTAJABRÄNDI RAKENTUU REHELLISYYDEN JA AVOIMUUDEN KAUTTA

Työnantajabrändin viestintä perustuu työntekijälle annettavaan arvolupaukseen. Arvolupauksella on tarkoitus erottautua kilpailevista yrityksistä työnantajana. Arvolupauksessa on tärkeä tuoda esille, millainen rooli työntekijällä on yrityksessä, ja miten hänet huomioidaan mm. päätöksenteossa.

Arvolupauksen tulee heijastua yrityksen toiminnan arvoihin, jotta viesti on läpinäkyvä ja aito.

ALOITETAAN YHTEISTYÖ!

Tilaa Työnantajabrändifilmi tai Rekryboosti suoraan verkkokaupastamme, pyydä tarjous tai pirauttele myyjillemme, niin laitetaan hommat alulle!

Jokainen asiakkaamme on osa Heimoa. Tämä tarkoittaa sitä, että videotuotannon aikana rakennamme luottamuksen huipputasolle. Tahdomme, että prosessi on jo itsessään elämys asiakkaalle, ja lopputulos tyydyttää täysin niin, että voisimme istahtaa yhdessä nuotion äärelle koska tahansa hymy huulillamme.

Tämän vuoksi tarjoamme 100 % tyytyväisyystakuun kaikille tuotannoillemme.

LUE LISÄÄ TYÖNANTAJABRÄNDISTÄ BLOGISTA

8 TAPAA, JOLLA VIDEOTUOTANTO TUKEE KASVUA VUONNA 2022

VAIKUTTAVUUS. 92%

markkinointiammattilaisista on nostanut videon tärkeäksi osaksi markkinointistrategiaansa.

SITOUTTAVUUS. 82%

markkinointiammattilaisista on saanut ihmiset sitoutumaan yrityksen sisältöihin tehokkaammin videoiden avulla.

INFORMATIIVISUUS. 94 %

markkinoijista kertoo videon auttaneen tuotteen tai palvelun ymmärrettävyyden lisäämisessä.

TRENDI. 82%

kaikesta verkkoliikenteestä ja 75 % mobiililaitteilla kulutettavasta liikenteestä tulee olemaan videoita vuoteen 2022 aikana.

ROI. 87 %

yrityksistä on sitä mieltä, että video tuottaa hyvän ROI:n (pääoman tuottoaste, return on investment) suhteutettuna asetettuihin tavoitteisiin.

TEHOKKUUS. 84 %

kuluttajista on tehnyt ostopäätöksen tuotteesta tai sovelluksesta katsottuaan sitä käsittelevän videon.

LAADUKKAAT LIIDIT. 86 %

markkinoijista kokee videon auttaneen heitä generoimaan laadukkaita liidejä.

BRÄNDITIETOISUUS. 88 %

ihmisistä haluaisi nähdä enemmän videosisältöä brändeiltä vuonna 2022.

(Lähteet: Cisco 2021, Wyzowl 2022)